Saturday, May 22, 2010

'tanggun'

Baru tadi aku tengok cite 'My Girl'. huhu.mesti korang nak kata aku ketinggalan. memang aku baru je nak tengok cite tu. time cite tu tengah hot dulu, aku tak tengok pun. And aku tertarik kat one part tu, Yoo-rin nyanyi lagu 'Tanggun' *bunyinye cmtu la.* yang bermaksud 'tentulah'. Comel je dengar dia nyanyi nak hiburkan hati Gong-chan.
'ahh...tanggun soo'
Adakah kau rinduiku? Tentulah!

Adakah kau fikirkan ku? Tentulah!

Aku cintaimu, kau cintaiku.

tanggun.tanggun.tanggun.

Adakah kau sukai ku? Tentulah!

Adakah kau cintaiku? Tentulah!
Aku cintaimu, kau cintaiku.

tanggun.tanggun.tanggun.

Jangan berubah hati selama-lamanya, tentulah.
Aku sukai mu, aku sukai mu.

Adakalanya resah, adakalanya letih.

Sila ingat aku yang tersenyum di sisimu.

Adakalanya sedih, adakalanya sunyi.

Sila ingat aku sentiasa menemani di sisimu...

arhh..sweetnya lagu ni. Kalau dengar dalam malay, tak best sangat la. Kena dengar Yoo-rin nyanyi..;)

.

0 LOVE♥:

Post a Comment