Sunday, June 20, 2010

Impianku.

Syukur alhamdulillah . Selepas setahun tadika , setahun darjah 1 tumpang , 6 tahun sekolah rendah , 5 thn sekolah menengah , setahun matrik , akhirnya aku akan menempatkan diri ku di menara gading . Sekejap je masa berlalu . Aku masih ingat saat pertama kali menjejakkan kaki di darjah satu ; bertukar sekolah ke teknik KL ; mendaftarkan diri di matrik Perlis . Semuanya masih jelas terbayang dalam fikiranku . Dan kini , insyaAllah pd tanggal 27 Jun 2010(AHAD) , aku akan mendaftar sebagai siswi UiTM Shah Alam dalam bidang PERAKAUNAN@ACCOUNTING . Sungguh tak pernah aku jangka semudah ini laluan yang Allah berikan . Tapi aku masih takut jika laluan ku di U nanti berliku-liku . Ku mohon sahabat2 ku mendoakan yang terbaik untuk diriku . Amiiiin..

;rse msih tak mampu nk survive kat U..huwaa......;(

0 LOVE♥:

Post a Comment