Tuesday, December 28, 2010

entri ke-100

Salam.~
at last , tercapai jugak angka 100 entri kat blog aku ni . entri ke-100 ni takde special2 pon . baru dua hari aku jejak malaysia . flight dri bandung sampai KLIA 5.10pm. stay umah aunty aku kat gombak semalam , then bru balik rumah . entri pasal holiday aku kat bandung tu , nnti2 lah aku buat . malass kott .
okey . petang tadi aku ikut ibu pegy sekolah . adelah kena taip2 ckit . and pas dah settle bab taip menaip , aku yang sememangnya sangatlah bosan keluarkan fon camera lalu snap2 picta. hahha.memang takde keje.! okla..layaaannn la foto2 nie .


baju 'Tech Student' tuhh.

pas dah bosan2 snap pic , aku layan main game kat computer dalam bilik my mom . mesti pelik ern takkan la ade game kat pc cikgu kat sekolah .HAHA..guess wut?? aku lah yang masukkan game dalam tu . tapi tak byk. dua je . paradise beach and Nanny Mania Goes to Hollywood . hahha.. dah bwat preparation awal2 dah.
;p

Nanny Mania . pon bosan gak sbnarnye.

;adeyh..malasnya nak kemas bajubaju+bukubuku....
;4days to go. :(

0 LOVE♥:

Post a Comment