Sunday, April 17, 2011

I love my class.

Salam semua...gambar class aku AC2202G sebagai pembuka bicara.
Sekarang aku di rumah menghabiskan beberapa ari study week sebelum exam bermula pada 25April . 1 lagi semester suda tamat di uitm ni . 6 more semester to go . last class aritu , ari jumaat , class marketing with Sir Abdul Rahman Abdul Wahab a.k.a ARAW , mmg sangat menyentuh hatiku . rasa sayang sangat aku kat class 2G . diorg sgt bez, kerjasama N bersatu dalam apa jua keadaan . Last class aritu , geng Aqliah (fifi,diya,linda,lisa,shey) bawak kek utk raikan perpisahan kitorg ngn lecturer yg sgt best sem ni . tyme class die , tak sah kalau ktorg tak pecah perut . hahaha..sumpa lawak!!. but bermakna . will really miss dat moment . and tyme last class aritu jugak, walaupun skjap je, tapi aku rasa rapat sgt ngan diorg . korg , sorry aku pernah terkasar bahasa , or ape2 je buat korg menyampah+meluat dgn aku . I know i'm quite annoying . ;((( I admit it . hope sgt2 sem 3 nanti, kita tak berpisah N still together menuntut ilmu kat menara SAAS tu ..;)))) love AC2202G!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sempena exam yang akan menjelang kurang seminggu lagi ni , aku doakan kita semua berjaya N dapat Dean's List . InsyaAllah .
ni ada beberapa keping gamba yg aku curik dari G-Corp Page utk tatapan anda semua .


Sir ARAW tgh memotong kek . kelihatan, dari kiri: fifi . mas . me! . diya . deris . achik . sam . dollah . jenny . dayah

the girls!!. nabil sempat plak interframe tepi tuh.



sume giler posing.

and the boys.!


0 LOVE♥:

Post a Comment