Monday, April 18, 2011

saya berbekam

Assalamualaikum reader2 semua ..
kalau sape2 yg bce entry sebelum ni , aku ade sebut maybe aku menghidapi penyakit resdung . petang tadi , me N my mom saje2 try masuk satu kedai utk merawat penyakit tu . kebiasaanya penyakit resdung ni , cara rawatannya gne yang asap2 tu kan . tapi akak kedai tu suggestkn aku buat BEKAM . aku dah mcm , huwaa..taknak2 ..sakit2... lepas diterangkan pjg lebar plus experience akak tu sendiri , aku memberanikan diri jugak menerima 'rawatan tanpa ubat' ni . tambah plak bekam ni kan sunah Rasulullah .

dipendekkan cerita , byk gak darah kotor keluar dari pipi belah kanan aku . gamba mase rawatan ade amik , tp xbertudung , so takley tnjuk kat sni . just picta aku dalam kereta . ade kesan gelas bekam tu kat pipi aku . serupa org pakai blusher da..

and overall , berbekam ni takdelah sakit seperti yang aku bayangkan . sakit sikit je mase org tu cucuk2 mke aku gne jarum . ngan pedih sikit mase gelas tu sedut darah2 kotor . pastu oke dah .
harap pas usaha aku ni , penyakit selsema yang sgt panjang ni berkurangan and sembuh . Amiiin.~


0 LOVE♥:

Post a Comment