Friday, June 17, 2011

Dean List.

click+CTRL utk lebih tumbesaran

Penantian aku berakhir dengan gembira . Yeayyy ... !!! takdapat sem. 1 , dapat sem ni . Syukur teramat . Tahniah rakan rakan seperjuangan . Walaupun tak segempak mana , ye , aku tahu itu . Kepada Fifi , yang tak jemu ajar aku , ingatkan aku dalam subjek FAR & TAX . Serius , dia sangat baik , sentiasa free bila bila masa aku tanya dia soalan . Alahai , naik malu aku tau . Tapi bak kata orang tua-tua , malu bertanya sesat jalan . So , which one korang nak ? Sesat or malu ? Kepada Izzah jugak , rakan MCC aku . Selalu aku pergi ketuk bilik dia , dia pun naik muak tengok muka aku asik tanya soalan yang sama . hihihi ... Ok , ni hanya permulaan . Ada 6 semester lagi perlu aku tempuh . fuhhh .. semoga semuanya baik baik jugak . Guys ! Congratz again yang dapat good result . Btw , tak semestinya tak dapat dean list , tak cukup baik . Yang penting ilmu yang kita belajar semua tergolong dalam DEEN LIST . Ini yang paling penting . :)



;kepada kamu! saya nak hadiah saya . dari matrix lagi saya tuntut . ;p


*********************************************************
FINISH READ IT ?
PLEASE CLICK MY ADS NUFFNANG . MILLION THANX !!!

0 LOVE♥:

Post a Comment