Friday, June 3, 2011

Nora Elena

Assalamualaikum semua bloggers and stalkers .. ;))
Nora Elena drama terbaru kat TV3 nampaknya mendapat sambutan yang hangat . At first aku tak follow pun drama ni , ktorg(me N my mom) tengok drama Indon , Cinta Melody @astro ria . Nak dijadikan cerita , aritu aku terjumpa org share link kat facebook , episod akhir Cinta Melody . apelagi aku dengan excited nya teros bukak link tu , taksabar nak tau ending cite mcmne . tau jela kan . cite indon ni , kalo tak berpuloh2 , beratus2 episod tak sah . then bila dah tengok , frust kot ending mcm tu . Korang dah susah2 bercintan cintun segala bagai , dah terlanjur , termengandung , terberanak *opss terbersalin semua , last2 tak bersama jugak . aihh..mulalah dah tak seronok nak follow cte tu . Semalam aku tuka channel tengok Nora Elena , aduh . romantik la Seth Tan tu layan isteri dia . bytheway , orang kata umur kte2 ni , muda lagi nak kenal erti cinta . But for me ...

the way he taking care of me
the way he speak softly with me
the way he treat me nicely
the way he scold me *kalo terpakai bju ketat* kui3.
and
how too many 'this' thing he give to me ...

this....


yup .. this ... below ...



nora elena
cukup untuk tunjukkan maksud "L.O.V.E" yang sebenarnya ..

between you and me ,
hanya kita berdua saja tahu .
Biar orang luar sana nak cakap apa .
InsyaAllah kalau ada jodoh , saya mahu menjadi yang halal utk awak .
Kalau mama awk boleh terima saya , jangan risau , ibu juga akan merestui .
nama mama awk ngan ibu saya kan sama . ;))
yup! sama . tak tahu sama ada ianya suratan ataupun kebetulan . Wallahualam .


;you, thanx for being with me for almost 2yrs .

0 LOVE♥:

Post a Comment