Friday, June 3, 2011

Jusco Salessss!!!

1 new message .
RM0.00 JUSCO Sales is now on until 12 June 2011 . Enjoy superb bargains and discounts up to 70% . Hurry to JUSCO today . Info: Call 1-300-80-3535 . T&C apply .

Kepada sesiapa yang kaki shopping ini , mesti syok gler kan kalo dengar sales . ke korang tak kesah ada sales ke tak ? dalam hati mesti kata , ade aku kesah ??? bagi aku sendiri , kalau nak beli branded2 stuff ni , mesti lah kena tunggu time sales , baru rasa berbaloi-baloi , walau bukan guna duit aku pun . hehehe.. Mesej atas aku dpt sebab aku JCard Member kot . So, korang tunggu apa lagi . Jom serbu Jusco Shopping Mall berdekatan anda ...



Ape2 pun , jangan lupa Maharaja Lawak malam ni . Vote for JOZAN . <3



;jusco yg 'palingggg dekat' ngn umah aku , Jusco Bukit Raja. ;))

0 LOVE♥:

Post a Comment