Saturday, June 4, 2011

Kurniaan Agong


From left: Chu (youngest uncle) , Aunty Zurai (Tam's wife) , Tam , my mom , Aunty Ct (my mom's elder sister)


Alhamdulillah . aku sebagai anak sedara tumpang gembira dengan kejayaan pakcik aku yang dikurniakan darjah kebesaran daripada YDP Agong sempena ulangtahun Hari Keputeraan YDPA . Kurniaan darjah kebesaran Panglima Setia Mahkota (PSM) itu membawa gelaran Tan Sri . Pakcik aku yang kami semua panggil 'Tam' adalah Ketua Pengarah Perkhidmatan Awam Malaysia . Ala.. JPA ... yang bagi korang scholarship beribu2 tuh . hehehe . eh...TAPI jangan pikir aku dapat scholarship sebab pakai cable ea . No no no.. ;) . anyway , congratz again .!



;credit to utusan.com.my
;He's really2 sporting okeyy . kalau jumpe tyme raya , selalu usik aku anak cina . ;)

0 LOVE♥:

Post a Comment