Thursday, June 9, 2011

New Header.

Hello readers . nampak tak ? nampak tak atas tu ?? header baru lah ! finally . lama gila aku dok menghadap laptop ni , dari pagi sampai tengah malam , follow satu persatu step tutorial yang diajar oleh cik intan . kalau sebelum ni , aku buat signature untuk blog , pun belajar dari dia . thanx sangat sangat kamu . Korang nak buat header sendiri jugak ? ok . pergi page dia tau . ;)))

about the header : simple je . Just for beginning . Baru nak berjinak-jinak dalam bidang photoshop ni . bukan senang taw . Perlu kan kesabaran yang tinggi .
dalam header tu ada cute teddy , flower , and heart , si dia la yang bagi sempena harijadi aku ke 20 tahun . Aku pernah buat entry pasal birthday aku . nak baca klik sini .

Okey . kepala dah pusing , mata dah berpinar . Masuk tidur dulu . Goodnight universe!


0 LOVE♥:

Post a Comment