Monday, June 27, 2011

Kisah kau dan aku.



Antara kau dan aku , terlalu banyak bezanya .Aku akui lelaki dan perempuan diciptakan berbeza supaya dapat melengkapi satu sama lain .Sepanjang hampir dua tahun perkenalan kita , banyak aku pelajari daripada engkau . Aku seakan baru mengenali dunia ini yang sebenarnya . Terlampau banyak memori indah mahupun pahit yang bisa ku kenang kembali . dan pastinya mustahil untuk aku melupainya hanya dengan sekelip mata .Mungkin aku sudah berjaya membuat engkau membenci diriku . Tapi percayalah , ini untuk kebaikan kita berdua .

Kau dan aku , 
banyak yang perlu dipelajari dan diperbaiki . 
Kau tak perlukan aku , sebagaimana aku tak perlukan kau untuk mengharungi liku-liku kehidupan ini . Kita berdua yakin adanya Tuhan yang Maha Esa . Dia lah satu-satunya tempat yang selayaknya untuk kita memberi seluruh jiwa raga kita .

Aku tahu terlampau berat kita berdua hendak terima hakikat kerana kita berdua telah tergoda dengan bisikan syaitan yang direjam . Tapi selagi matahari belum terbit dari arah yang songsang , semuanya belum terlambat untuk kembali kepada-Nya .

Andai jodoh itu milik kita , aku tetap akan menjadi yang halal bagimu , kerana hanya itu yang ku mohon di dalam setiap doaku 
... 




hasil nukilan: Levlee G


0 LOVE♥:

Post a Comment