Saturday, June 11, 2011

Kenduri lagi.

Selamat Pengantin Baru

Pasangan Ahmad Azwan
&
Nurul Hanis

110611 (Sabtu)

Rasanya ini penutup majlis kenduri kahwin sempena cuti sekolah ni . Majlis ini adalah majlis jiran aku sendiri . Yeayyy ... first time kawasan taman rumah aku ada kenduri , *jiran aku especially* besar besaran pulak tu . Tema warna nya , maroon . Meriah mak ngah . hehehe . Jom lah layan gambar . bosan je kan dengar aku membebel .



Kad kahwin atas setiap meja makan

Aku suka pelamin dia ! nak macam ni jugak nanti !


Ketibaan Raja Sehari .
*hantaran bawah tu , toblerone . aku 'aim' je coklat tu . hahaha..*

Bunga sebagai pintu gerbang pengantin tu pun i like !
gambar bwh kiri: tetamu VIP , Dato' Seri Mustapa Mohamed (bride's uncle)


Apa yang aku selalu perhati kan, pengantin zaman la ni, takreti nak duk diam atas pelamin . kejap pandang kanan , pandang kiri , cakap cakap sesame diorg pun ada gak taw . Nyusahkan aku nak amek gambar je . huhuh ...

Ha , boleh pun duk diam . kan elok macam ni . ;)))
*baju pengapit macam tak seswai je kaler biru . kontra sangat laa .*



Atas ; rumah pengantin lelaki .
bwh ; rumah tukang amek gamba , rumah aku lah! hahaha. nak jugak...




The food !!
Makanan dia biase je . Standard kenduri kahwin ; beriani , ayam goreng , dalca , daging rendang ..
tapi decoration tempat amek makanan dia ni aku suke !

ada kuih muih lagi sebagai pencuci mulut . Kuih seri muka tu i dah lama mengidam taw .
atas kanan ; my mom . ngah busy amek makanan untuk aku rombongan pengantin perempuan lah.




The Kompang Team !
*kompang dipalu , pengantin malu...*



lastly .............




































mestilah gambar aku . ngeeeeee~

apa ke hal dalam rumah pakai shades . perasan sniri .. ;p

PEACE ^_^


;kepada budak budak sekolah , selamat kembali ke alam persekolahan . cuti anda sudah tamat .. ;p





0 LOVE♥:

Post a Comment