Thursday, June 9, 2011

Fast Five.

Lamanya aku tunggu nak update movie Fast and Furious 5 atau nama ringkasnya Fast Five . Macam ketinggalan pun ada gak . Takpelah . yang penting ado . :)
Baiklah . Nak tanya sikit . Adakah anda sudah menonton filem ini ? Apa ???? Belum ??? Sesiapa yang belum tu , sangat sangat lah rugi tau tak . Baik pergi pawagam cepat , tapi ada ke lagi tayangan dia ? tak kesahla . habis kat panggung , tunggu dvd dia keluar . beli jangan tak beli . maksud aku , tengok jangan tak tengok . Superb la cite ni . Tak cakap banyak lah , Five stars for Fast Five . Semua scene nya sangat sangat mantap . tambah plak hero dia tu , alahai , malu nak cakap . heheheh. hero dia tu , feveret i . opss ... awk jangan marah ye . satu entri ni je cite pasal dia . boleh ye .... ok . Siapa heronya ? Vin Diesel la , kenal tak ? ala abang angkat aku . hahha. perasan jap .(^_*) Kalau aku jadi Mia*adik Dom lakonan Vin*, mesti rasa selamat je ada abang yang sungguh proctective macam tu . Aku taknak story lebih lebih jalan cerite die . mesti korang ramai dah tengok . Tak pun google je sinopsis Fast Five . ape susah . In short , Fast Five is fun and ridiculous!




mesti ada poster . Fast Five .



Gang rompakan . Team yang mantapppp !


One of the best scene . dua2 sama hebat .


and and ...



the




hero ....

.
...
....


...





......

...




..

Vin Diesel as Dominic Toretto .
abaikan rantai cross yang super besar tu , just focus on him , ok!


Bukti pembelian penontonan . erk .?


; Fast Six coming soon . 2013 . Can't wait!










0 LOVE♥:

Post a Comment